Subject: Volvo elektriveokite ohutusteave päästetöödel
From: "Andre Leet" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Ringo Kristelstein" <[email-masked]>,Laura Laanjärv <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 15:49:51 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Juba mõnda aega sõidavad Eesti teedel igapäevaselt täiselektrilised Volvo 
veokid ja sellega seoses edastan Volvo tehase poolt koostatud 
ohutusjuhised/infomaterjali, mis on ehk vajalik võimalikel päästetöödel.

Palun edastage õigele adressaadile või ignoreerige, kui see infomaterjal 
teil juba olemas on.

Best Regards I Lugupidamisega,

Andre LeetSales 
EngineerVolvo Estonia OÜ

T. +372 668 4546 | +372 50777 98Kurekivi tee 10 | Rae vald, Harjumaa 75306 | Estonia
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] <http://www.volvotrucks.ee/> www.volvotrucks.ee

This email message (including its attachments) is confidential and may 
contain privileged information and is intended solely for the use of the 
individual and/or entity to whom it is addressed. If you are not the 
intended recipient of this e-mail you may not disseminate, distribute or 
copy this e-mail (including its attachments), or any part thereof. If this 
e-mail is received in error, please notify the sender immediately by return 
e-mail and make sure that this e-mail (including its attachments), and all 
copies thereof, are immediately deleted from your system. Please further 
note that when you communicate with us via email or visit our website we 
process your personal data. See our privacy policy for more information 
about how we process it: https://www.volvogroup.com/en-en/privacy.html